به گزارش ایرنا،‌ شهرستان ساوه پذیرای پنج هزار و ۹۹ تبعه افغانستان در مهمانشهر شهید ناصری واقع در منطقه طراز ناهید است که در قالب یک هزار و ۴۲ خانوار اسکان یافته اند با این حال تردد اتباع بدون مجوز در این شهرستان صنعتی همواره  از مشکلاتی است که نیروی انتظامی با آن برخورد قانونی داشته است.

سرهنگ «پرویز اسدی» روز شنبه به مناسبت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه افزود: در این مدت ۲۶۶ سارق در ساوه دستگیر شده که آمار این بخش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش دارد.

وی توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  یک هزار و ۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر را امسال در ساوه کشف کردند و در این رابطه هفت قاچاقچی عمده، ۲۸۶ خرده فروش و ۹۴۴ معتادان دستگیر شدند.

سرهنگ اسدی توضیح داد:  کشف ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق (غیر از کالاهای قاچاق ممنوعه)  از دیگر فعالیت های نیروی انتظامی ساوه در سال جاری بوده است.

وی اظهار کرد: مردم این شهرستان امسال بیش از ۳۱ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ پلیس داشتند  که  ۸۵ درصد آن ها  منجر به عملیات پلیس شده است.

فرمانده انتظامی ناجا ساوه افزود: یک هزار و ۲۸  دستگاه وسیله نقلیه به دلایل مختلف از جمله قاچاق و تخلفات رانندگی  در ساوه توقیف شده که  ۵۹۰ مورد از این وسایل راز انواع خودروها و بقیه موتورسیلکت بوده است.
سرهنگ اسدی عنوان کرد: کشف ۹۴۸ قطعه گیرنده غیرمجاز ماهواره، ۶ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۲۳۶ مورد از جرایم رایانه ای و  دستگیری ۱۹ نفر به دلایل جرایمی از جمله هتک حرمت، کلاهبرداری، برداشت غیرقانونی از حساب مردم  از دیگر اقدامات امسال پلیس ساوه بوده است.
وی همچنین از وقوع ۸۱۱ فقره تصادف درون و برون شهری منجر به مصدومیت در شهرستان ساوه از ابتدای سال تا پایان تیر خبر داد و گفت:‌ در این حوادث یک هزار و ۳۲۰ تن مجروح شدند.
فرمانده انتظامی ساوه در مورد شمار جان باختگان حوادث رانندگی ساوه در سال جاری گفت: ۳۳ فقره حادثه رانندگی ساوه در این مدت منجر به فوت بوده و  ۳۸ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ اسدی عنوان کرد: ۱۰ فقره نزاع دسته جمعی و یک هزار و ۴۲۷ فقره نزاع فردی امسال در شهرستان ساوه رخ داده است.

شهرستان ساوه دارای ۲۹۰ هزار نفر جمعیت با ۲ بخش مرکزی و نوبران و چهار شهر است.

/۶۰۱۳/۶۵۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.