به گزارش ایرنا، « لادن مهدوی هزاوه » روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری چهاردهمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی، افزود: این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه  جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در این استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: چهاردهمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی با هدف معرفی نوآوری های حوزه آی تی به بازار، صنایع و بخش هایی که این نوآوری ها برای آن ها رونق کسب و کار و افزایش درآمد های اقتصادی به همراه دارد برگزار می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی خاطرنشان کرد: ارایه دستاوردهای آتی به جامعه و صنعت علاوه بر افزایش درآمد برای واحدهای صنعتی افزایش درآمد اقتصادی و اشتغال برای شرکت های آتی استان نیز به همراه دارد.

مهدوی گفت: این نشست با هدف رفع نواقص و تقویت نقاط قوت  نمایشگاه های الکامپ در سال های گذشته برگزار شده تا با آسیب شناسی این نمایشگاه در سنوات گذشته زمینه افزایش حضور شرکت های تخصصی و بازدیدکنندگان از چهاردهمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی در سال جاری فراهم شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده حضور استارت آپ ها در چهاردهمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی نسبت به سال های گذشته برای معرفی محصولات این شرکت ها به بازار کشور پررنگتر است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: امید می رود با معرفی محصولات شرکت ها دانش بنیان استان به واحدهای صنعتی زمینه افزایش تولید و رفع مشکلات این واحدها فراهم شود.

مهدوی، برگزاری چهاردهمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی به صورت منطقه ای را از برنامه های این استان عنوان کرد.

سیزدهمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی در اول  آبان ماه سال گذشته به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در این استان برگزار شد.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.