به گزارش ایرنا، «ژاله فرامرزیان » روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از سالن ورزشی شهدای فرنق از توابع خمین، افزود: ایجاد خانه های ورزش روستایی و زمین چمن از سال ۹۶ توسط وزارت ورزش و جوانان کلید خورده است. 
وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود بر اساس برنامه وزارت ورزش تمامی روستاهایی که بیش از ۲ هزار نفر جمعیت دارند از زمین چمن و امکانات  ورزشی مطلوب برخوردار شوند. 
فرامرزیان اظهار داشت: لازمه رشد و بلوغ جسمی و توانمندی جوانان  فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب ورزشی داست و  دولت تدبیر و امید در ایجاد و تقویت  زیر ساخت‌ها  در این راستا مصصم است.
وی گفت:  مشارکت خیران در تامین زیرساخت ها و فضاهای ورزشی زمینه گرایش جوانان به ورزش و عملیاتی کردن استعدادهای ورزشی را فراهم می کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: اشتغال جوانان و توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد و استفاده از ظرفیت عمومی در جامعه  از مهمترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان است.
استاندار مرکزی نیز در این آیین گفت: افزایش فضاهای ورزشی ، کشور را  یک قدم به پیشرفت جوانان نزدیک‌تر می کند.
 سید «علی آقا زاده » افزود: راه‌اندازی سالن‌های ورزشی بستر  درخشش جوانان در رشته های مختلف ورزشی را  دررده های قهرمانی فراهم می کند.
 وی ادامه داد: سرانه ورزشی استان ۸۰ سانتی متر است و تلاش می شود این شاخص  توسط اداره کل ورزش و جوانان و برنامه و بودجه افزایش پیدا کند.
استاندار مرکزی گفت: چندین طرح ورزشی تا پایان امسال در این استان به منظور استفاده جوانان و افزایش سلامت و شادابی جامعه به بهره برداری می رسد. 
آقازاده افزود: سالن ورزشی شهدای روستای فرنق با زیربنای یک هزار و ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال ساخته شده است.
وی تصریح کرد: این سالن ورزشی یکی از مکان های مورد نیاز جوانان و بانوان این روستا است.
فرماندار خمین نیز در این آیین با اشاره به تعطیلی تنها استخر سرپوشیده زادگاه امام راحل گفت: این استخر به دلیلی مشکلات فنی مدت یک سال تعطیل شده است.
« احمد طهرانی » افزود: پیش بینی می شود با تخصیص اعتبارمورد نیاز  تا پایان امسال این استخر برای استفاده مردم خمین بازگشایی شود.
وی ادامه داد: زیرساخت های زمین چمن مصنوعی خمین با کمک خیران فراهم شده است.
 بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید با پیشرفت ۷۰ درصد و بهره برداری از سالن چند منظوره روستای فرنق خمین از برنامه های سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به این شهرستان است.
۹۹۳۰/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.