جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف 20 کیلوگرم هروئین و مقادیری مخدر شیشه در عملیات دستگیری اعضای یک باند توزیع مواد مخدر در اراک خبر داد.  

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، به نقل از پلیس، سرهنگ "یوسف سپهوند" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاقچیان و فروشندگان گسترده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر در شهر اراک مطلع شدند.

وی اضافه کرد:‌ با آغاز تحقیقات نامحسوس پلیس، چهار فردی که در این خصوص فعالیت داشتند شناسایی و محل فعالیت شان در یکی از محله های شهر اراک تحت مراقبت نامحسوس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:‌ در مراحل انجام اقدمات پلیس در دستگیری اعضای این باند، ماموران انتظامی دریافتند که این افراد قصد جابجایی مقادیر مواد مخدر را دارند که سرانجام، با تمهیدات صورت گرفته و در حین جابجایی مواد مخدر، همگی آنان دستگیر و مقدار 19 کیلو و 600 گرم هروئین، 168 گرم شیشه و دو دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ سپهوند تصریح کرد:‌ در این عملیات 4 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و دو دستگاه موتورسیکلت نیز از آنان توقیف شد.

  براساس این گزارش، در عملیات پلیس شازند نیز، یک توزیع کننده مواد مخدر که در حال جابجایی 15 کیلوگرم تریاک جاساز شده در یک کپسول اکسیژن بود، دستگیر شد.

  سرهنگ "محمدعقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در اینباره گفت: در تداوم عملیات های پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان در انجام تحقیقاتی از جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی وانت از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده، خودروی مورد نظر شناسایی و در عملیاتی توقیف شد.

سرهنگ سلگی تصریح کرد: در این عملیات مقدار 15 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در یک کپسول اکسیژن جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.