به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده » چهارشنبه شب در نشست شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مرکزی افزود: همانطور که در انتخابات گذشته در کنار هم بودیم باید در انتخابات 98 و 1400 هم در کنار یکدیگر باشیم.
وی اظهارداشت: باید تلاش کرد همان طور که مردم در انتخابات گذشته شرکت پرشور داشتند در انتخابات آینده نیز حضوری منسجم داشته باشند.
استاندار مرکزی در ادامه گفت: کسی در شرایط فعلی، جریان های اصلاح طلب و اصولگرا در خارج مرزهای کشور، نمی شناسد همه باید بکوشند تا با وحدت و برنامه ریزی زمان را پشت سرگذاشت.
آقازاده افزود: هر زمانی که بحث وحدت و امنیت ملی در کشور مطرح می شود، اصلاح طلب و اصولگرا ندارد همه باید متحد در مقابل هر نوع شکاف و توطئه بدخواهان نظام یایستند.
وی اظهار داشت: امروز اگر کسانی که علیه کشور توطئه می کنند و برکشور مسلط شوند در فعالیت های سیاسی از دو طیف مطرح کشور استفاده نخواهند کرد.
آقازاده ادامه داد: شرایط کشور در تحریم و هجوم اقتصادی دشمن حساس است و در سالی قرار داریم که انتخابات پیش رو است باید کاری کرد تا همان انگیزه که انتخابات گذشته در انتخابات امسال نیز متجلی شود.
استاندار مرکزی گفت: دولت در برخی امور ضعف هایی دارد و در برخی امور هم قوت دارد اما باید این بحث در انتخابات کنار گذاشته شود و در کنارهم انتخابات را با مشارکت بالا برگزار کنیم.
آقازاده افزود: دولت فعلی در مسائل سیاسی چون با عنوان دولت اعتدال معرفی شد، از طیف های مختلف سیاسی بهره برد.
استاندار مرکزی گفت: آقای روحانی را باید درک کرد همانطور که خاتمی را درک کردیم، آقای خاتمی هم در اداره کشور با مشکلات مواجه بود و در درون دولت خود با مشکلات و ملاحظاتی مواجه بود.
استان مرکزی با 29 هزار هکتار وسعت دارای یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.