به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «بهزاد فکوری» افزود: ماموران انتظامی شهرستان کمیجان از احتکار مقادیری آرد نانوایی در یک دامداری در این شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی کمیجان با حضور در محل محموله آرد احتکارشده را در قالب 38 کیسه کشف کردند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: 2 نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

***10 هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در عملیات پلیس آشتیان کشف شد
فرمانده انتظامی آشتیان گفت: 10 هزار قلم لوازم آرایشی از یک دستگاه خودروی سواری مزرعه نو آشتیان توسط پلیس کشف شد.
سرهنگ «محمدعلی گودرزی» افزود:‌ در تداوم مبارزه با قاچاق کالا،‌ ماموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو شهرستان‌ در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق از محورهای ارتباطی این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده از سوی پلیس خودروی شناسایی شده متوقف و در بازرسی از آننحموله آرایشی قاچاق کشف شد.
سرهنگ گودرزی، ارزش اقلام قاچاق کشف شده در این عملیات را در ارزیابی کارشناسان 300 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این عملیات راننده خودرو دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

***کلاهبرداری به بهانه استخدام در شرکت‌ها و مراکز دولتی
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: شیوه جدید کلاهبرداری با درج آگهی های استخدام در سایت های رایگان درج تبلیغات اعمال شده و شهروندان قبل از واریز هر گونه وجه نقد باید‌ از صحت آگهی مطلع شوند.
سرهنگ «احسان آنقی» افزود: در چندین مورد از پرونده های تشکیلی در پلیس فتا، افرادی کلاهبردار با درج و انتشار آگهی‌های تبلیغاتی استخدام در شرکت‌ها و مراکز دولتی در سایت های اینترنتی درج تبلیغ رایگان چون دیوار، شیپور و دیگر شبکه‌های اجتماعی، از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری هایی گسترده داشته اند.
وی افزود: این افراد بعد از تماس فرد متقاضی کار با چرب زبانی نسبت به جلب نظر قربانیان خود اقدام کردند و بعد از جلب اعتماد مبالغی به عنوان هزینه ثبت نام گرفته اند و پس از آن پاسخگویی با تلفن همراه نداشته اند.
وی بیان داشت: شهروندان توجه داشته باشند هرگونه گزینش در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی با شرایط و ضوابط خاص و بر اساس نیازمندی شغلی اداره مربوطه صورت می‌گیرد و اغلب این سازمان‌ها از طریق فراخوان‌های عمومی و یا آگهی در سایت‌های خبری معتبر و نشریات اقدام به جذب نیروی کاری مورد نیاز خود می‌کنند و نیازی به واسطه و دلال برای پرداخت پول برای استخدام نیست.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کاربران در صورت مواجهه با چنین تبلیغاتی قبل از واریز هرگونه وجه ضمن بررسی آدرس و مجوز شرکت استخدام کرده و از صحت و سقم این گونه آگاهی های استخدام اطمینان حاصل کنند.
سرهنگ آنقی از مردم خواست: در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش دهند.
استان مرکزی با یک میلیون 500 هزار نفر جمعیت 12 شهرستان دارد.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.