به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ « محمود خلجی » افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی در ادامه نظارت بر روند تنظیم بازار کالاهای مصرفی در ماه مبارک رمضان از احتکار مقادیری خرما در یک باب منزل مسکونی در اراک با خبر شدند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی به همراه بازرسان اداره کل صنعت ،معدن و تجارت با مجوز مقام قضائی در محل دپو خرماها حاضر شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در بازرسی از این منزل مسکونی، خرماهای احتکار شده در بسته بندی های نیم، یک و دو کیلوگرمی کشف شد.
سرهنگ خلجی خاطر نشان کرد: 2 نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

*** سانحه رانندگی در اراک یک کشته برجای گذاشت
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه خودرو با عابری پیاده در یکی از خیابان های شهر اراک، فرد عابر جان خود را از دست داد.
سرهنگ « سید علی حسینی » افزود: عصر روز گذشته گزارشی از برخورد یک دستگاه خودرو به عابری پیاده روبروی ورودی پارک جنگلی شهید باهنر شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی که در برخورد یک دستگاه پژو پارس با جوانی 18 ساله رخ داد، فرد عابر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فرد مصدوم بعد از ساعتی به علت شدت جراحات وارده، در مرکز درمانی جان خود را از دست داد.
سرهنگ حسنی افزود: علت این سانحه در بررسی کارشناسی پلیس، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو اعلام شده است.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.