به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی، افزود: رمضان ماه تفکر و اندیشه، خلوت با خود و مناجات با خداوند متعال است.
وی، ماه مبارک رمضان را زمان دستیابی به تقوای الهی خواند و عنوان کرد: در این ماه درهای لطف و رحمت الهی به روی بندگان گشوده می شود.
امام جمعه اراک بیان کرد: رمضان، ماه دعا و مناجات و زمانی است که انسان از سحر تا افطار تنها خدا را در نظر دارد و سعی می‌ کند که از گناهان اجتناب کند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: ماه مبارک رمضان با برکات و نعمت های الهی، ذخایر درون انسان را از خزانه موهبت و الطاف بیکران الهی غنی می سازد و راه ایمان و تقوای الهی را هموار می کند.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان گفت: محافل جمع خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان با نظم خاص و با محتوای بسیار غنی برگزار شود.
استاندار مرکزی نیز گفت: ماه مبارک رمضان پربرکت سرشار از معنویت است که باید در این ماه برنامه های فرهنگی مناسبی برای مردم برگزار شود تا شاهد افزایش نشاط اجتماعی در جامعه باشیم.
سید «علی آقازاده» افزود: جوانان به ویژه دانشجویان به عنوان موتور محرک انقلاب اسلامی دارای ظرفیت بالقوه هستند که باید به خوبی از این ظرفیت برای توسعه کشور و حفظ اقتدار انقلاب استفاده کرد.
استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.