«احمد مرزبان» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رفع تصرف اراضی ملی به تعداد 59 فقره به میزان 76 هکتار و اجرای حکم قضایی به تعداد 8 فقره و به میزان 33 هکتار در استان انجام شده است.
وی اظهار داشت: این مهم در راستای حفظ حقوق بیت المال در زمینه املاک و با اقدامات انجام شده از طرف یگان حفاظت، همکاری معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی و ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها عملیاتی شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: بیشترین رفع تصرف از نظر مساحت متعلق به شهرستان خنداب به میزان 526 هزار مترمربع و کمترین میزان در شهرستان شازند به میزان 300 مترمربع است.
مرزبان افزود: بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی از نظر ارزش ریالی در شهرستان محلات به ارزش 86 میلیارد و 270 میلیون ریال و شهرستان اراک با 61 میلیارد و 830 میلیون ریال است.
وی اظهار داشت: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی وظیفه حفظ و حراست از زمین های دولتی را بر عهده داشته و با متصرفان غیرقانونی برخورد قاطع دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: شهروندان در صورت مشاهده و یا اطلاع از تصرفات غیرقانونی اراضی ملی مراتب را به یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی به شماره 33137281-086 اطلاع دهند.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان در قلب کشور قرار دارد.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه روستایی است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کند.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.