«مصطفی آمره» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با آغاز به کار این واحدهای صنعتی در مجموع یک هزار و 449 فرصت شغلی پایدار در شهرک ها و نواحی صنعتی در این استان ایجاد شد.
وی توضیح داد: علاوه بر ایجاد این فرصت های شغلی مستقیم شمار زیادی کارسازی در واحدهای تولیدی پایین دستی و همکار این واحدها نیز صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: زمینه فعالیت واحدهای تولیدی بهره برداری شده در شهرک های صنعتی استان در سال گذشته درحوزه صنایع فلزی، تولید شمش آلومینیوم، شیشه، انواع صنایع غذایی و مصالح ساختمانی است که در مجموع ارزش سرمایه گذاری آن ها توسط بخش خصوصی چهار هزار و 183 میلیارد ریال است.
آمره اظهار داشت: 335 قرارداد واگذاری زمین در سال گذشته در شهرک های صنعتی این استان منعقد شده است و 162 هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.
وی افزود: سال گذشته 161 دوره آموزشی از سوی شرکت شهرک های استان مرکزی در شهرک ها و نواحی مختلف استان مرکزی برگزار شد که بیش از چهار هزار و 30 نفر از فعالان این بخش در این دوره های آموزشی شرکت کردند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی اضافه کرد: استقرار 2 واحد نماینده بیمه در شهرک های صنعتی و صدور 67 بیمه نامه برای صنایع کوچک، برگزاری 12 تور صنعتی و شرکت 302 نفر در این تورها، جمع آوری و بررسی 9 عنوان ایده های نخبگان استان از دیگر فعالیت های شرکت شهرک های استان در سال گذشته است.
30 هزار نیروی انسانی در 2 هزار و 495 واحد صنعتی در 33 شهرک و ناحیه صنعتی نقاط مختلف استان فعالیت می کنند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.