فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پیدا شدن جسد دختر بچه مفقود شده شایعه است.

سردار عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پیدا شدن جسد باران شیخی مهرآبادی شایعه است و مردم به شایعات بی اساس در این رابطه توجه نکنند و از انتشار آنها بپرهیزند.

وی گفت: مرجع رسمی انتشار اخبار از آخرین وضعیت جستجو برای یافتن باران، اخباری است که از سوی نیروی انتظامی و یا سایر مراجع رسمی منتشر می شود. 

مصطفی عرب فرماندار شهرستان شازند و محمد رجائیان شهردار مهاجران نیز در گفت وگو با ایلنا، پیدا شدن جسد باران را شایعه عنوان کردند و خواستند که به شایعات بی اساس دامن زده نشود.

شب شنبه آگهی گم شدن دختر هشت ساله‌ در فضای مجازی منتشر شد. باران شیخی دختر هشت ساله در شهر مهاجران شهرستان شازند صبح روز شنبه 24 فروردین به قصد رفتن به مدرسه واقع در خیابان اطلسی که تنها 150 قدم از خانه‌شان فاصله داشت از منزل خارج و دیگر از او خبری نشد.

پیچیدن خبر مفقودی باران شیخی دختر بچه هشت ساله در اذهان عمومی و فضای مجازی سبب ایجاد نگرانی به‌ویژه مردم استان شده است.

در گذشته شاهد حوادث تلخی مثل آتنا هفت ساله و بنیتا بودیم و وقوع این اتفاق با داشتن تجربیات تلخ در گذشته، همه مردم استان، کشور و حتی برخی از سلبریتی‌ها کشور نظیر پرویز پرستویی، دانیال عبادی، مهناز افشار، پریناز ایزدیار و... را متاثر و سبب گسترش بیشتر این خبر و بسیج عمومی برای پیدا کردن این دختر بچه شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.