حجت الاسلام «عباس دانشی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به دنبال وقوع سیل ویرانگر در برخی مناطق کشور و خسارات جانی و مالی وارده و تأکید مقام معظم رهبری برای کمک‌ به سیل زدگان، کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان با اهدای یک روز از حقوق فروردین 98، در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.
وی اظهار داشت: کمک‌های اهدایی کارکنان به حساب تعیین شده از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور واریز می‌شود تا طبق اولویت نیاز، به نفع مردم سیل زده هزینه شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: وظیفه تک تک ما است که به یاری مردم آسیب دیده از سیل بشتابیم و آلام آنان را اندکی تسکین دهیم.
حجت الاسلام دانشی همچنین گفت: طرح «بهار مهربانی» در کتابخانه‌های عمومی به منظور جمع آوری کتاب و هدایای فرهنگی برای کمک به مناطق سیل زده آغاز شده است.
وی اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نظر دارد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیل‌زده و پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان، به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارسال بسته‌های کتاب و اسباب بازی اقدام کند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: تمامی کتابخانه‌های عمومی استان آماده جمع آوری بسته‌های فرهنگی هستند و علاقه مندان می‌توانند کتاب‌ها، اسباب بازی‌ها و سایر هدایای فرهنگی خود را برای ارسال به مناطق سیل زده به نزدیک ترین کتابخانه عمومی محل سکونت خود تحویل دهند.
73 کتابخانه نهادی و 10 کتابخانه مشارکتی در استان مرکزی فعال است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.