به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: شمار کشته های سوانح رانندگی در جاده های این استان از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا کنون با افزایش نظم و قانونمداری از سوی رانندگان، تمهیدات اجرایی اندیشیده شده از سوی دستگاه های مسئول و آماده باش کامل کارکنان پلیس در نظارت بر رفتارهای ترافیکی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 38 درصد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: آزاد راه ساوه- همدان در این مدت پرحادثه ترین جاده استان بوده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ‌تمهیدات اجرایی پلیس در بهبود‌ امنیت ترافیکی با آغاز دور دوم بازگشت شهروندان از تعطیلات نوروزی افزایش یافته و کارکنان پلیس با قاطعیت با رانندگان متخلف و تخلفات حادثه ساز برخورد می کنند.
سرهنگ کهریزی از شهروندان خواست در دور دوم بازگشت از سفرهای نوروزی، نسبت به مدیریت سفر خود برنامه ریزی لازم را داشته باشند و از شتاب زدگی و رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.
وی با یادآوری محدودیت های ترافیکی تا پایان تعطیلات نوروزی در جاده های استان مرکزی گفت: تردد کامیون و تریلی به غیر از کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 شانزدهم فروردین ماه در محور قدیم ساوه – همدان و  محور قدیم ساوه – سلفچگان ممنوع است.
کشته های حوادث رانندگی در جاده های استان مرکزی از 25 اسفند سال گذشته تا کنون نسبت به سال گذشته 38 درصد کاهش یافته است.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.