«یوسف زلیخا» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: «مهدی میرگلوی بیات» و «ابوالفضل میرزایی» مرحله نخست برنامه دوچرخه سواری خود را از روز 29 اسفند با پیام حفاظت از محیط ریست از اصفهان آغاز و با عبور از جاده های اصفهان و گذر از استان چهار محال و بختیاری وارد اهواز شدند.
وی افزود:در مرحله دوم نیز دوچرخه سواران ساوجی پس از آنکه از اهواز با اتوبوس وارد بندرعباس شدند، مسیر این شهر را با پیمودن جزایر هنگام، هرمز و قشم رکاب زندند.
رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان ساوه همچنین زیرساخت های این شهرستان برای انجام این ورزش را بسیار ضعیف عنوان کرد و گفت: در ساوه پیست دوچرخه سواری وجود ندارد.
وی اظهار داشت: با وجود استعدادهای درخشانی که در ورزش دوچرخه سواری شهرستان ساوه وجود دارد، اما زیرساخت های کافی برای توسعه و رشد استعدادها در ساوه نیست و بودجه هیات دوچرخه سواری نیز پاسخ نیازها را نمی دهد.
زلیخا اظهار داشت: با اینکه از ساوه دوچرخه سوارانی هم به اردوی تیم های ملی دعوت شده اند و حتی در سال 94 - 95 نیز تیم دوچرخه سواری این شهرستان در لیگ دسته اول حضور داشت و موفق به حضور در لیگ برتر شد اما به دلیل ناتوانی در تامین هزینه ها و مشکلاتی که وجود داشت، از ادامه راه بازماند.
به گفته این مسئول، برنامه ای برای ساخت پیست بی.ام.ایکس دوچرخه سواری در ساوه وجود دارد اما تحقق آن نیازمند حمایت مسئولان است.
هفت هزار ورزشکار مرد، پنج هزار ورزشکار زن، 37 هیات و 72 باشگاه ورزشی در شهرستان ساوه فعالیت می کنند.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.