«علی زندی فر» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پنج میلیون و 585 هزار و 986 دستگاه وسیله نقلیه در این مدت از جاده های استان مرکزی تردد داشته اند و استان با تردد این میزان وسیله نقلیه رتبه دوازدهم را دارد.
وی ادامه داد: 909 هزار و 375 دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان مرکزی وارد و 964 هزار و 469 دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: میانگین سرعت تردد وسایل نقلیه در این مدت در جاده های استان مرکزی 85 کیلومتر بر ساعت و سرعت غیر مجاز 9 درصد بوده است.
زندی فرخاطر نشان کرد: آزاد راه ساوه - تهران در این مدت بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه را داشته و متوسط سرعت در این آزاد راه 104 کیلومتر بر ساعت بوده است.
وی گفت: یک میلیون و 196 هزار و 131 دستگاه وسیله نقلیه سنگین در این مدت در جاده های استان مرکزی تردد داشته اند که تردد این وسایل نقلیه 21 درصد تردد ها را در جاده های استان به خود اختصاص داده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: جاده اراک - سلفچگان با تردد 120 هزار و 185 دستگاه وسیله نقلیه سنگین بیشترین تردد این وسایل را در استان داشته است.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.