به گزارش ایرنا، جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در حاشیه این عملیات تمرینی در اراک افزود: طرح انتظامی ترافیکی نوروز از 25 اسفندماه جاری آغاز و تا 18 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: برنامه ریزی هدفمند در راستای استفاده از ظرفیت های استان مرکزی به منظور بهبود امنیت ترافیکی و انتظامی در ایام نوروز از مدت ها قبل در دستور کار قرار داشته است.
وی اظهار داشت: در این راستا همه توان عملیاتی پلیس به کار گرفته شده تا بهترین خدمات به مسافران نوروزی ارایه شود.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: « نشاط بهاری، نظم و قانونمداری» شعار نوروزی پلیس در سال جدید است و برنامه های ویژه ای با محوریت این شعار در استان مرکزی تدارک شده است.
سرهنگ سپهوند عنوان کرد: نظم و انضباط اجتماعی از جمله شاخصه های یک جامعه پایدار، پویا، رشد یافته و قانونمند است.
وی گفت: نظم و انضباط لازمه و زیربنای پیشرفت و ترقی کشور است و در سایه این مهم مردم احساس امنیت می کنند و نیروی انتظامی در راستای بهبود امنیت اجتماعی جامعه همه توان خود را به کار گرفته است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است که نیروی انتظامی و به ویژه پلیس راه و راهور در راستای تحقق این مهم همه تلاش خود را به کار گرفته اند.
سرهنگ سپهوند اضافه کرد: نوروز مایه امیدواری و تداعی کننده ارزش های دیرینه و فرصتی برای احیای ارزش های ملی و فرهنگی است و امید است در این ایام کمترین حوادث ناگوار رخ دهد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: ماموران پلیس راه این استان در ایام تعطیلات نوروزی در جاده های استان مرکزی حضور فعال دارند و با رانندگان متخلف برخورد قاطع و جدی دارند.
سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: علت بیشتر حوادث رانندگی توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی است که می طلبد رانندگان در ایام نوروز با صبر و حوصله برانند و از حرکات مخاطره آمیز از جمله سبقت و سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ بپرهیزند.
460 نفر از ابتدای امسال تاکنون در جاده های استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.