به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» روز چهارشنبه در همایش روز بزرگداشت شهدا در اراک، افزود: امنیت، و اقتدار ایران اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی با از خودگذشتگی و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است.
وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی در 40 سال اخیر با انجام توطئه ها مختلف از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم و فشار اقتصادی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی ایران اسلامی بودند که تمامی این توطئه ها تا کنون به برکت خون شهدا، امام راحل (ره) و هوشیاری مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است.
استاندار مرکزی افزود: تمامی مردم و مسئولان وظیفه دارند با تکریم خانواده شهدا والا مقام، ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پاسدار و حافظ خون شهدا و ارزش های انقلاب باشند و راه شهدای والامقام را ادامه دهند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب مسیر را برای آینده کشور و جامعه روشن کرده است.
سید«مهدی مقدسی» افزود: تمامیت جمهوری اسلامی ایران در 40سال اخیر با ایثارگری و از خود گذشتگی شهدا، آزادگان و ایثارگران و خانواده آنان محقق شده است.
وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی سال گذشته و ابتدای امسال اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت در صورتی که مردم کشور با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امید دشمنان را نقش بر آب کردند.
در این نشست با حضور استاندار مرکزی و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به صورت نمادین از شماری خانواده شهدا و ایثارگران این استان تقدیر شد.
استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید و 14 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 400 جانباز نیز بالای 50 درصد هستند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.