به گزارش ایرنا، «عبدالغفار شجاع» رور پنجشنبه در دومین نشست مشورتی توسعه استان مرکزی در شهر مهاجران افزود: ملت ایران در هر دوره نظام جمهوری اسلامی، حضور گسترده و موثری داشته است و اکنون نیز با وجود تنگنا های اقتصادی همچنان از نظام حمایت می کنند‌.
وی ادامه داد: کوچکترین نوسانات قیمت ها در کشورهای مختلف دنیا به خصوص فرانسه با برخورد تند مردم مواجه می شود اما اکنون که ارزش پول ایران کاهش یافته، مردم هیچ اعتراضی نمی کنند و باید قدر آنان را دانست.
رئیس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور بیان کرد: ملت ایران بعد از سال ها تلاش و مجاهدت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و اکنون باید در راستای حفظ آن نیز بیش از پیش مجاهدت کرد.
شجاع اضافه کرد: دولت یازدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفت که نوسان قیمت ارز و افزایش نرخ تورم در کنار ضعف بنیان های اقتصادی بیداد می کرد و دولت در ماه اول برای پرداخت حقوق کارمندان مشکل داشت.
رئیس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور اضافه کرد: در دولت پیشین بیش از 400 هزار میلیارد تومان تسهیلات به افراد مختلف پرداخته شد که تاکنون یک ریال از آن به بانک ها برگردانده نشده است.
شجاع اظهار داشت: با وجود درآمدهای سرشار نفتی در دولت های نهم و دهم، دولت تدبیر و امید با بیش از 700 هزار میلیارد تومان بدهی دولت را تحویل گرفت.
وی ادامه داد: برخی از افراد ندای ولایتمداری سر می دهند اما عمل آنها مخالف با منویات رهبر معظم انقلاب است و با ارایه نظرات خود کشور را به چالش می کشند.
رئیس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور بیان کرد: تمام فعالیت های تیم مذاکره کننده در مقوله برجام زیر نظر مقام معظم رهبری انجام شده اما امروز برخی افراد که مدعی ولایتمداری هستند، ظریف را جاسوس خطاب می کنند.
شجاع گفت: به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اکنون کشورهای مختلف نفت ما را خریداری نمی کنند و دشمنان نظام اسلامی دشمنی های خود را علیه ملت ایران به اوج رسانده اند بنابراین تنها عاملی که اکنون می تواند کشور را حفظ کند، پشتیبانی مسئولان از نظام و ملت است.
وی افزود: مشکلات دولت را نمی توان کتمان کرد اما برای رفع آنها همه باید دست به دست یکدیگر دهند و تلاش خود را برای توسعه کشور به کار گیرند.
عضو هیات رئیسه مجمع مشورتی توسعه کشور نیز در این همایش گفت: هدف از تشکیل این مجمع حمایت از نظام، رهبری و دولت در شرایطی است که در جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قرار داریم .
«علی دانش منفرد» با تاکید بر اینکه اعضای این مجمع باید حامی نظام، رهبری، دولت و دلسوزان مردم باشند افزود: هم اکنون امید دادن به مردم، گردآوری حامیان نظام از دشوارترین اقدامات شرایط کنونی است که باید در مجمع توسعه مشورتی کشور در این خصوص تدابیر ویژه ای اندیشیده شود .
وی با اشاره به تحولات گسترده در کشور در مقایسه با پیش از انقلاب بیان کرد: در شهرها و به ویژه روستاها اقدامات ویژه ای در خصوص بهداشت، جاده ها، خدمات آب، برق و گاز صورت گرفته که قابل قیاس با دوران پیش از انقلاب نیست .
عضو هیات رئیسه مجمع مشورتی توسعه کشور اضافه کرد: در حال حاضر حرکت ضد انقلاب با شدت شکل گرفته که کشور را با تهدید جدی مواجه می کند و در شرایط اقتصادی کنونی نباید زمینه سو استفاده دشمنان را فراهم کرد.
دانش منفرد عنوان کرد: نمی توان منکر مشکلات کنونی کشور شد و باید پذیرفت که برخی از مشکلات از سوی دشمنان و برخی دیگر ناشی از مشکلات درونی و خود تحریمی ها است که باید با همدلی و انسجام با مشکلات مبارزه کرد.
وی گفت: تمام اقدامات برجام با اجازه رهبر معظم انقلاب انجام شده که بدون شک سند سربلندی و پیروزی ایران اسلامی است و اینکه آمریکایی های نسبت به آن بدعهدی می کنند، مشکل کشور ما نیست.
دانش منفرد اظهار داشت : برخی ادعای انقلابی بودن دارند اما در مسیر خلاف اهداف رهبری گام بر می دارند و چنانچه ادعای روشنفکری و آگاهی و تحلیل را داریم باید تحریکات ضد انقلاب را کنترل و رصد کنیم .
وی افزود: دشمنان با تحریکات ضد انقلابی خود تمام تلاش خود را برای براندازی و نابودی نظام به کار گرفته اند که ایران را همانند برخی کشورها به ویرانه تبدیل کنند که می طلبد با انسجام و همدلی با این اقدام مقابله کرد .
عضو هیات رئیسه شورای مشورتی توسعه کشور افزود: اعضای شورای مشورتی توسعه استان های کشور باید از افراد تاثیر گذار و حامی نظام، رهبری و دولت باشند و برای حفظ نظام و رفع مشکلات مردم گام های موثری بردارند.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3017/3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.