به گزارش ایرنا، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: نتایج این انتخابات که هر چهار سال یک بار برگزار می شود صبح امروز نهایی شده و 15 نماینده از بخش های بازرگانی، صنعت ، معدن و کشاورزی در آن برگزیده شدند.
«محمدرضا حاجی پور» افزود: 291 نفر از فعالان بازرگانی، صنعتی، معدنی و کشاورزی در این انتخابات شرکت کردند که از این تعداد سه نفر رای سفید و بقیه به نامزدهای مورد نظرشان رای دادند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: 48 نفر از طرف انجمن هیات نظارت اناخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشوری برای نامزدی در این انتخابات تایید شده بودند که از این تعداد 6 نفر انصراف و مابقی در انتخابات شرکت کردند.
حاجی پور بیان کرد: با پایان شمارش آرا، «عماد مردانی» با 154 رای، «حیدر پیمانفر» با 133 رای، «منوچهر توسطی» با 118 رای، «محمدرضا محمدی» با 101 رای و «بهرنگ عقیلی نسب» با 95 رای در بخش بازرگانی انتخاب شدند.
وی بیان کرد: در بخش صنعت نیز «علیرضا بشارت» با 149 رای، «حمید رضا مهدی نیا» با 132 رای، «علیرضا خلیلی» با 124 رای، «ابوالفضل بابایی» با 121 رای و سید «سعید رضوانی» با 109 رای انتخاب شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: «محمدحسین حیدری» با 170 رای و «بهنمام نیکفر»با 112 رای در بخش معدن و «حامد امینی مصلح آبادی» با 177 رای، «ناصر بیگی» با 124 رای و «مجتبی جلالونی» با 110 رای در بخش کشاورزی نیز از دیگر منتخبان نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی هستند.
حاجی پور بیان کرد: بعد از ارسال اعتبارنامه منتخبان از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور بلافاصله انتخابات داخلی برگزار و اعضای هیات رئیسه و دیگر اعضا مشخص می شود.
انتخابات نهمین دوره هیات‌های نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همزمان با سراسر کشور، از ساعت هشت تا 18 امروز( 11 اسفندماه 1397 ) در اتاق بازرگانی استان مرکزی به صورت الکترونیکی برگزار شد.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک در سال 1375 با توجه به تبصره یک ماده 4 قانون تاسیس شد و اکنون 473 عضو حقیقی و حقوقی دارند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.