به گزارش ایرنا،‌ «سید علی آقازاده» روز شنبه در پایان سفر یک روزه به شهر ساوه‌ اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری ساوه طرح های موثری در حوزه توسعه و سیما و منظر شهری را اجرا کرده اند.
وی افزود: طرح های بازآفرینی شهری مانند محله های حاشیه ای عباس آباد، یاقوت آباد و بلوار قائم از طرح های بهره برداری شده امروز بود که می تواند برای رفاه و آسایش شهروندان ساوجی موثر باشد.
استاندار مرکزی ادامه داد: ساخت مجتمع تجاری - مسکونی در محله غازم آباد با 20 هزار متر مربع مساحت و اعتباری افزون بر 510 میلیارد ریال که به صورت مشارکتی میان شهرداری و سرمایه گذاران بخش خصوصی پیگیری می شود نیز امروز وارد مرحله اجرایی شد که می تواند کمک شایانی به توسعه و رونق اقتصادی شهر باشد.
بهسازی بافت های حاشیه و فرسوده شهر از دیگر اقدامات ارزشمند شهرداری است که سبب امیدواری مردم شده است.
وی با اشاره به طرح در دست انجام کمربندی شمالی ساوه به طول 6 کیلومتر که نیمی از آن در دست انجام است، اظهار داشت: برای مرحله نخست این طرح افزون بر 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و قرار است در سال آینده به بهره‌ برداری برسد.
استاندار مرکزی همچنین ساخت پارک ویژه معلولان در خیابان کارگر را با مساحت 10 هزار متر مربع از دیگر اقدامات شهرداری ساوه عنوان کرد و گفت‌: استفاده از صندلی های مخصوص، کفپوش های استاندارد، محل بازی کودکان، آبخوری ویژه معلولان و مسیر تردد آنها از شاخص های ممتاز این بوستان است.
آقازاده اظهار داشت: ‌در مجموع برای طرح های بهره برداری شده حوزه شهری ساوه که امروز انجام شد، افزون بر680 میلیارد ریال هزینه شده است.
استاندار مرکزی همراه با جمعی از مسئولان با خانواده شهیدان مهدی و هادی ناصری دیدار کردند.
افزون بر 65 درصد از جمعیت 285 هزار نفری شهرستان در شهر ساوه متمرکز هستند و 22 منطقه حاشیه ای نیز در دهه های اخیر به بافت اصلی آن اضافه شده است.
9921/6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.