به گزارش ایرنا،‌«سید علی آقازاده» روز شنبه در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی هفت طرح عمران شهری ساوه افزود: به همه شهروندان فهیم شهرستان ساوه اعلام می کنم که هیچ اقدام، طرح یا برنامه ای که منافع مردم را به خطر اندازد، اجرایی نخواهد شد.
وی ادامه داد: لازم است شهروندان ساوجی بدانند که هر کاری باید با تکیه بر تخصص و انجام کارشناسی های لازم انجام شود و بدون کسب آگاهی های لازم در خصوص ماهیت طرح ها، به رسانه ها و فضای مجازی کشیده شود، حتما به جایی نخواهد رسید.
استاندار مرکزی گفت: نباید در برخی محافل افرادی که آگاهی ندارند، حقایق را نادیده گیرند زیرا تا امروز هیچ فعالیتی از قبیل کار عملیاتی و اجرایی و نیز اقداماتی مانند اعطای زمین یا ارائه مجوز انجام نشده است.
آقازاده اظهار داشت: منافع مردم برای ما در درجه نخست اولویت قرار دارد و اگر مردم چنین طرحی را نخواهند حتما نظر و دیدگاه های آنان را در نظر خواهیم گرفت.
وی ادامه داد: با دانش و فناوری های امروزی می توان بدترین نوع پسماند را حتی در یک شهر اروپایی انجام داد؛ از این رو با اطمینان به مردم ساوه اعلام می کنیم که اصلا نگران نباشند و تسلیم جوسازی عده ای نشوند چرا که منافع شهروندان برای ما اهمیت دارد.
استاندار مرکزی افزود: در خصوص طرح پسماند با اعضای شورای تامین، امام جمعه، افراد دانشگاهی و نخبگان ساوه تعامل و هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد و تلاش می شود و اگر لازم باشد، مکان اجرای آن تغییر خواهد کرد.
آقازاده از رسانه ها و فعالان فضای مجازی درخواست کرد که از جنجال سازی در خصوص طرح پسماند دست بردارند و اجازه دهند که روال کارشناسی برای این طرح انجام شود.
گفتنی است موضوع ساخت سایت دفن و دفع پسماندهای صنعتی استان مرکزی که قرار است در ناحیه واقع در شمال شهر ساوه اجرا شود،‌ در ماه های اخیر به سوژه داغ محافل رسانه ای،‌ اجتماعی و حتی در میان شهروندان عادی ساوه تبدیل شده و موضع گیری هایی را در پی داشت.
ساوه دومین کانون جمعیتی استان مرکزی پس از اراک است که بیش از 290 هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.