وزیر راه و شهرسازی گفت: بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سنجان اراک در اولویت است.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در بازدید از تقاطع غیرهمسطح سنجان اراک گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های دارای اهمیت است که هم استاندار و هم نمایندگان محترم مردم اراک در مجلس به صورت ویژه پیگیری آن هستند و ما آن را به عنوان یکی از اولویت‌ها در نظر داریم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: پیمانکار پروژه پیمانکارخوبی هست، اما به دلیل کندی تملکات کار متوقف است، و امیدواریم بزودی طرح قابل اجرا شود و اگراین اتفاق نیافتد پروژه همچنان تعطیل می‌ماند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: استاندار اهتمام ویژه نسبت به این پروژه داشته اند، امیدوارم که این تملکات صورت بگیرد و این آزادسازی‌های این منطقه انجام شود که پیمانکار بتوانند عملیات اجرایی را تسریع کند ما شاهد تکمیل شدن این پروژه باشیم.

استاندار مرکزی هم گفت: وزیر راه قول تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای تقاطع غیر هم سطح سنجان اراک دادند و خوشبین هستیم تاپایان سال پروژه به سرانجام برسد.

آقازاده افزود: تا به حال ۸۰ درصد انجام شده و ۲۰ درصد حدود ۲ تا ۳ پلاک دیگر در حال انجام است فکر می‌کنم تا حداکثر ۲ ماه دیگر پلاک‌های باقی مانده توسط شهرداری تملک شوند.

وی گفت: بخشی از این پروژه برای تامین اعتبار بخشی به وزارت راه و شهرسازی مربوط است و بخشی هم که به استان مربوط می‌شود باید توسط مدیریت شهری و شهرداری اراک انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.