«یوسف عرفانی نسب» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این شرکت با تجهیز سه شهرستان اراک، ساوه و خمین به دستگاه آب بسته بندی در بسته های نایلونی یک تا پنج لیتری ظرفیت تامین در مواقع اضطراری در روستاهای استان را دارد.
وی اظهار داشت: از این دستگاه ها تاکنون برای خدمات رسانی به سایر استان ها درمواقع نیاز از جمله زلزله کرمانشاه، سیل ایلام و بحران آب در تابستان در خرمشهر و آبادان استفاده شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی در ادامه گفت: یک دستگاه ژنراتور به قدرت 140 کیلو وات آمپربرای حفظ و پایداری آب در شبکه و مخازن به ویژه در مواقع قطع برق در مجتمع معصومیه اراک فعال است.
عرفانی نسب افزود: این مجتمع شامل روستاهای معصومیه، قلعه نو، مالک آباد و شهرکارچان با سه هزار و 583 مشترک و برای 11 هزار نفر جمعیت روستایی استان از برق اضطراری بهره مند می شوند.
وی اظهار داشت: یک حلقه چاه با عمق 120 متر تنها محل تامین آب این مجتمع در اراضی غربی روستای معصومیه اراک است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: ایستگاه پمپاژ این مجتمع به مساحت 100 مترمربع و با یک میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار نصب و راه اندازی شده است.
عرفانی نسب افزود: راه اندازی این طرح در راستای اهداف پدافند غیرعامل عملیاتی شده است که نگرانی در فصل تابستان و مواقع قطع برق را رفع می کند.
آب آشامیدنی روستاییان استان از طریق 527 حلقه چاه دستی، 136 دهنه چشمه و 27 رشته قنات تامین می شود.
شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی 147 هزار مشترک زیر پوشش خدمات دارد.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.