به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» روز چهارشنبه همزمان با ششمین روز از ایام دهه فجر در دیدار با خانواده شهدا شهرستان خنداب، افزود: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای بازخوانی تاریخ انقلاب، بیان اهداف و آرمان های امام راحل است که باید برای مردم تبیین شود.
وی اظهار داشت: انقلاب مردمی ایران الگوی موفقی است که خانواده شهدا و ایثارگران ستون آن هستند.
آقازاده افزود: شهدا حاصل تربیت خانواده هایی هستند که در اوج اعتقادهای دینی و باورهای اخلاقی بوده اند و فرهنگ ایثار و شهادت امروز سرمایه ای است که پشت دشمنان و بدخواهان حاکمیت اسلامی را به لرزه می آورد.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خون شهدا و رهبری امام راحل شکل گرفت و اکنون با راهبری داهیانه مقام معظم رهبری به پیش می رود.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: دشمن با بزرگ کردن مشکلات کشور به دنبال دلسردی مردم به ویژه نسل جوان از نظام و انقلاب است درحالیکه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی این توطئه را درک کرده و از دستاوردهای انقلابشان پاسداری می کنند.
استاندار مرکزی گفت: شهدا در دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم برای حراست از مرزهای کشور جان خود را نثار کردند و ثمره آن امنیت و آرامش امروز کشور است.
آقازاده افزود:دیدار با خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان به این افراد روحیه امید و نشاط و قوت قلب برای پایداری در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی می‌دهد.
شهید «حجت الله ترابی» درسال 1365 در حمله هوایی رژیم بعث عراق به شرکت آذرآب اراک مجروح و به شهادت رسید.
شهرستان خنداب 2 شهید کارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، بهره برداری از کارخانه کشمش پاک کنی، ساختمان مدیریت بحران، بهره برداری از واحد تولیدی حلال شیمیایی، زمین چمن ورزشی، واحد زغال از ضایعات کشاورزی، نشست خبری و دیدار مردمی از جمله برنامه های استاندار در سفر به خنداب در ششمین روز از دهه فجر است.
شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این شهر 72 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.