به گزارش ایرنا، «شهریار فولادوند» روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب و افتتاح 2 طرح آموزشی در هنرستان جهانسوزان ساوه اظهار کرد: ماهیت صنعتی و اقتصادی ساوه سبب افزایش جمعیت این شهر شده و به همین دلایل تامین زیرساخت‌های حوزه آموزشی متناسب با رشد جمعیت ضروری است.
وی افزود: آموزش و پرورش استان مرکزی به دلیل اهمیت این شهرستان خود را مکلف به توجه بیشتر می‌داند و در همین راستا برای تامین نیروی انسانی و فضای آموزشی با مشارکت خیران گام‌های اساسی برداشته است.
فولادوند با اشاره به مشارکت قابل توجه خیران مدرسه ساز در تامین فضای آموزشی و تحصیلی شهرستان ساوه، گفت: برای تعامل و پاسخ به نیک اندیشی خیران مسئولان شهرستان، خود را متعهد و ملزم به بهره‌ گیری از همه امکانات و ظرفیت‌ها به منظور کیفیت بخشیدن به آموزش می‌دانیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: امروز یکی از آسیب‌های اصلی که منجر به بروز تبعات نامطلوب در زندگی اجتماعی افراد می‌شود، معضل بیسوادی و کم سوادی است که باید با برنامه ریزی مطلوب با این پدیده ها مقابله شود.
وی تصریح کرد: خیران مدرسه ساز در اموری چون ایجاد بسترهای کارآمد در فعالیت نظام تعلیم و تربیت در حوزه آموزشی نقش مهمی دارند و به عنوان الگویی ارزشمند برای جامعه می توانند عشق و علاقه به همنوعان را ترویج کنند.
هنرستان و سالن ورزشی محمد میثم جهانسوزان با ظرفیت یک هزار و 600 دانش آموز در منطقه شهرک علوی ساوه بهره برداری شد.
شهرستان ساوه دارای 53 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.
9921/6539/3075
9921
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.