به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز جمعه در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی(ره)، افزود: ملت ایران با اتحاد و تیزهوشی در شرایط سخت تحریم به خودکفایی و پیشرفت می اندیشند و دستاوردهای حوزه های پزشکی علمی دفاعی هسته ای و موشکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با این روحیه حاصل شده است.
وی ادامه داد: نظام اسلامی همچنان با اقتدار در مسیر تحقق آرمان های انقلاب و امام حرکت می کند.
استاندار مرکزی تاکید کرد: در دورانی که ارزش های انسانی زیر پا گذاشته می شد و دنیا در تباهی و تاریکی به سر می برد امام راحل با دم مسیحایی و رهبری داهیانه خود و حمایت‌های مردم راهی پربرکت را پیش روی آزادیخواهان جهان و مردم ایران گذاشت.
آقازاده ادامه داد: استان مرکزی در قلب ایران از قطب های مهم اقتصادی و فرهنگی است و زادگاه امام راحل به عنوان نگین سرسبد این استان باید توسعه بیشتری یافته و معضل بیکاری در آن حل شود.
وی افزود : تلاش های بسیاری درخمین به منظور کاهش آمار بیکاری صورت گرفته ولی کافی نیست و مدیریت اجرایی استان آمادگی هرگونه حمایت برای تلاش بیشتر در حوزه اشتغالزایی را دارد.
استاندار مرکزی ادامه داد: چندین سرمایه‌گذاری صنعتی مهم در خمین دنبال می شود که امید است با جذب این سرمایه ها در بخش دولتی و خصوصی و راه اندازی این واحدهای صنعتی اشتغالزایی موثری رقم بخورد.
آقازاده تصریح کرد: طرح های اقتصادی و عمرانی دهه فجر امسال خمین د 500 فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان ایجاد می کند.
شورای اداری استان مرکزی در بیت امام راحل، نواخته شدن زنگ انقلاب و اجرای سرود ملی ، بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی و دیدار با خانواده معزز شهدا ،گلباران بیت تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از جمله برنامه های در نخستین روز از دهه فجر در خمین بود.
هر سال طلیعه برنامه های دهه فجر استان مرکزی از زادگاه معمار کبیر انقلاب کلید می خورد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/9930/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.