سید «علی آقا زاده» روز جمعه در نشست شورای اداری استان مرکزی در خمین افزود: حاصل نهالی که چهل سال با انقلاب اسلامی قبل کاشته شده امروز اقتدار و عزت جهانی است که روز به روز ابعاد و زوایای آن تعالی می یابد.
وی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بخش اعظم حیات باعزتش را در کسب علوم دینی گذراند و با پیروی انقلاب اسلامی به عنوان سیاستمداری حرفه ای مناسبات غرب و شرق را در هم شکست.
استاندار مرکزی ادامه داد: حفظ و بسط قدرت و راهبرد عملی حرفه ای و قدرتمندانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ویژگی امام راحل بود عمل کرد که امروز نیز با قدرت از سوی مقام معظم رهبری دنبال می شود.
آقازاده تصریح کرد: حاصل کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی قدرت فرامرزی و نشر پیام انقلاب به سایر کشورهاست.
وی بیان کرد: این دستاورد حاصل حکمرانی خوب در نظام اسلامی است و باید جایگاه انقلاب در قلب جهانیان حفظ شود.
استاندار مرکزی یادآور شد: شمار طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال استان مرکزی ٢ برابر سال گذشته است و هفت هزار و ٥٠٠ شغل مستقیم و غیر مستقیم با راه اندازی این طرح ها حاصل می شود.
آقازاده تاکید کرد: طرح های دهه فجر نتیجه خدمات بی منت و صادقانه نظام اسلامی است هرچند که لیاقت مردم بیش از این تلاش ها است.
نواخته شدن زنگ انقلاب و اجرای سرود ملی در بیت تاریخی امام خمینی (ره)، بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی و دیدار با خانواده معزز شهدا از جمله برنامه های تدارک دیده شده در اولین روز از دهه فجر در خمین است.
گلباران بیت تاریخی امام راحل با حضور مقامات استانی، ورزشکاران، دانشجویان، دانش آموزان استان اصفهان، افتتاح نمایشگاه های صنایع دستی و توانمندی شهرستان و تصاویر امام و انقلاب، بازارچه دایمی صنایع دستی، شرکت در نماز جمعه و نشست خبری استاندار مرکزی با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های 12 بهمن ماه استان مرکزی در شهرستان خمین است.
330 عنوان برنامه در دهه فرخنده فجر و سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی در زادگاه معمار کبیر انقلاب برگزار می شود.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.