سید « علی آقازاده» روز دوشنبه در دیدار با مردم روستاهای طرلان و سیجان از توابع شهرستان کمیجان افزود: انقلاب اسلامی با تلاش و استقامت ملت به خصوص مردم روستاها به پیروزی رسید و با سرمایه مردمی پس از گذشت چهار دهه با وجود تمامی توطئه ها با قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد.
وی، از آغاز عملیات آبرسانی به روستای طرلان و سیجان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: پیش بینی می شود بهره برداری از این طرح تا شهریور ماه سال آینده به طول انجامد و مشکل آب شرب این روستاها برطرف شود.
استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت راه های این روستاها از محل اعتبارات بنیاد برکت سال آینده در دستور کار قرار می گیرد.
آقازاده یاد آور شد: اکنون 50 کارگاه فعال در روستای سمقاور وجود دارد که با مشکلاتی شامل کمبود فضای فیزیکی و سرمایه در گردش مواجه هستند.
وی ایجاد شهرک صنعتی در این روستا را از جمله راهکارهای رفع مشکلات این کارگاه ها و تکمیل چرخه تولید مبل و افزایش درآمدزایی روستایی عنوان کرد.
استاندار مرکزی ادامه داد: عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای خسروبیگ نیز از سال 86 آغاز شده و به صورت نیمه تمام باقی مانده است.
وی گفت: تکمیل این سالن ورزشی نیازمند 15 میلیارد ریال اعتبار است که امید است سال آینده از محل بودجه استانی و وزارت ورزش و جوانان تامین اعتبار شود.
استاندار مرکزی در سفربه شهرستان کمیجان با خانواده شهید والا مقام شهید محمد رضا اتابکی نیز دیدار کرد.
شهید محمد رضا اتابکی در نهم فروردین سال 48 در میلاجرد متولد شد و در تاریخ 12 بهمن سال 65 در شلمچه به مقام والای شهادت نائل آمد.
استاندار مرکزی در بدو ورود به شهرستان کمیجان ضمن حضور در گلزار شهدا از کارگاه های تولید مبل و منبت روستای سمقاور، بازدید و با مردم روستاهای سیجان، طرلان و محمود آباد نیز دیدار کرد.
کمیجان از توابع استان مرکزی، دارای 39 هزار نفر جمعیت است که در 101 کیلومتری اراک واقع شده است.
1995/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.