سید« علی آقازاده» در دیدار با مردم میلاجرد در مسجد جامع محمد رسول الله (ص) افزود: ایجاد مجتمع اداری در این شهرستان با رویکرد تسهیل در ارایه خدمت رسانی بیشتر به مردم این منطقه تا چند ماه آینده تعیین ‌تکلیف می شود.
وی اضافه کرد: این شهرستان با وجود همسایگی با استان همدان از راه‌اهای غیراستانداردی برخوردار بوده و امید است با توجه به کمبود اعتبارات استانی و ملی سال آینده اعتبار قابل قبولی برای توسعه راه‌های این منطقه اختصاص یابد.
استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی انقلاب اسلامی را ثمره اتحاد و همدلی مردم و پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی توانست با تلاش و کوشش عقب افتادگی‌ های کشور را جبران و زمینه رشد و پیشرفت کشور را در زمینه‌های مختلف از جمله علمی و فناوری فراهم کند.
اقازاده افزود: انقلاب اسلامی ‌متعلق به مردم ایران و تمام آزادی خواهانی است که مبارزه با ظلم و ستم را در دستور کار خود قرار داده اند.
استاندار مرکزی ‌گفت: انقلاب اسلامی در طول 4 دهه گذشته با اهدای ده ها هزار شهدا و جانبازان دستاوردهای بسیاری را به دست آورده که حفظ و حراست از این دستاوردها از مهمترین وظایف مردم و مسئولان کشور است
وی ادامه داد: مردم و مسئولان باید جدا از اختلافات سیاسی، برای جبران کمبودها و کاستی‌های کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.
آقازاده ادامه داد: مردم انقلابی و غیرتمند ایران اسلامی همانند گذشته با هوشیاری و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.
استاندار مرکزی تصریح کرد: مسئولان استانی باید برای رفع مشکلات مردم به خصوص تنگناهای شهرهای کمتر توسعه یافته تلاش کنند.
میلاجرد شهری از توابع استان مرکزی در ۲۱ کیلومتری جنوب غربی شهرستان کمیجان واقع شده است.
1995/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.