به گزارش ایرنا محمد شفیعی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت نهم دی ماه و ایام دهه مبارک فجر که در فرمانداری قزوین برگزار شد، افزود: روز نهم دی ماه فرصت تجدید میثاق با ولایت فقیه بود و مردم با حضور گسترده در این روز ملی و انقلابی توطئه دست های مخملی و هزینه های میلیاردی نظام سلطه را خنثی کردند.
سرپرست فرمانداری قزوین اضافه کرد: تجربه 40 ساله نظام جمهوری اسلامی نشان می دهد فرافکنی و توطئه دشمن طی سالهای اخیر همواره موجب افزایش وحدت ملی شده و تحریم های ناجوانمردانه پزشکی، غذایی و علمی با پشتوانه مردم خنثی شده است.
شفیعی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در ارزش های الهی و دینی ریشه دارد، اظهار داشت: این نهضت بیداری که با رهبری علما و روحانیون به ویژه امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید حماسه های انقلابی بسیاری از جمله 9 دی ماه و 22 بهمن ماه را به ثمر رساند.
شفیعی گفت: هدایت داهیانه مقام معظم رهبری، تدبیر رییس جمهوری، پشتوانه مردمی و آمادگی نیروهای مسلح موجب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه سیاست داخلی و خارجی شده است و همه اقشار، جریان ها و گروها باید قدردان آنها باشند.
این مسئول با قدردانی از عوامل برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین و جایگاه والای شهدای انقلاب و دفاع مقدس، گفت: ایثارگران و شهدا بدون کمترین چشمداشتی جان خود را در راه حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند و مسئولان و مردم باید همواره قدردان جایگاه رفیع آنها و خانواده های شهدا باشند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.