«محمد تقی آبایی هزاوه» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخش تعاون این استان در سال جاری بیش از تعهد و برنامه ابلاغی در نظر گرفته شده اشتغال ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: برنامه ابلاغی ایجاد فرصت های شغلی برای شرکت های تعاونی استان مرکزی در سال جاری 519 نفر است که در این راستا تاکنون 634 فرصت شغلی ایجاد شده است.
آبایی بیان کرد: برنامه پیش بینی شده در خصوص اشتغال این بخش تاکنون بیش از 100 درصد محقق شده است و این آمار تا پایان سال افزایش بیشتری پیدا می کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: برنامه ابلاغی تشکیل شرکت های تعاونی در سال جاری 58 شرکت است که تاکنون 42 شرکت تعاونی شکل گرفته و 72 درصد از برنامه پیش بینی شده محقق شده است.
آبایی هزاوه اظهار داشت: جذب اعضا در شرکت های تعاونی 802 نفر در سال جاری پیش بینی شده که تاکنون با تحقق 98 درصدی، 785 نفر به عضویت این شرکت ها درآمده اند.
وی عنوان کرد: بیشترین شرکت تعاونی در سال جاری با 17 شرکت و 171 عضو در شهرستان اراک شکل گرفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: 594 بازدید عمومی در سال از شرکت های تعاونی و 301 بازدید مالی از تعاونی های این استان صورت گرفته است.
آبایی هزاوه تصریح کرد: سهم در نظر گرفته شده برای صادرات شرکت های تعاونی استان مرکزی در سال جاری 28 هزار و 798 دلار است که تاکنون 9 هزار و 214 دلار صورت گرفته و 32 درصد برنامه محقق شده که امید است این مهم تا پایان سال جاری افزایش یابد.
وی عنوان کرد: برنامه ابلاغی برای ارایه آموزش های عمومی و تخصصی به تعاونگران در سال جاری 32 هزار و 833 نفر ساعت است که تاکنون 35 هزار و 168 نفر ساعت آموزش های لازم ارایه شده و در این راستا نیز بیش از 100 درصد از برنامه پیش بینی شده محقق شده است.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.