دکتر« محمد محمدی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: 172 مسافر نیز در محورهای ارتباطی خمین، گردنه نقره کمر تفرش، راه الیگودرز و خرازان استان توسط گروه های امدادی هلال احمر امداد رسانی شدند.
وی اظهار داشت: مقادیری اقلام خوراکی بین در راه ماندگان جاده ای استان توسط هلال احمر توزیع شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: سه هزار تن ماسه و نمک برای تردد آسان و ایمن رانندگان در محورهای استان مصرف شده و 9 هزار کیلومتر باند برفروبی در راه های استان انجام گرفته است.
«علی زندی فر» اظهار داشت:180 دستگاه سبک و سنگین و بیش از 300 نیروی انسانی از بامداد پنجشنبه تا کنون به صورت مستمر در جاده های استان مشغول برفروبی هستند.
مدیرکل راهداری و خدمات جاده ای استان مرکزی گفت: اکنون تمامی محورها باز است اما در محور ازنا کولاک موجب کندی حرکت شده است.
پلیس راه استان مرکزی نیز گفت: رانندگان در محورهای ازنا، زالیان و شازند به علت شرایط برفی ، کولاک شدید و لغزنده بودن مسیر باید از زنجیرچرخ استفاده کنند.
سرهنگ«ایرج کهریزی» افزود: باوجود بارش سنگین برف و کولاک تمامی جاده های استان باز است اما رانندگان باید در صورت امکان از ترددهای غیرضروری در راه های برون شهری پرهیز کنند.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه روستایی است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.