به گزارش ایرنا، در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم هر 2 نماینده فوتسال ساوه در حضور تماشاگران خودی مقابل حریفان صف آرایی کردند و توانستند سه امتیاز پایانی لیگ را کسب کنند.
تیم سقوط کرده شهرداری ساوه در سالن امام خمینی (ره) اگرچه مقابل مقاومت البرز نمایش درخشانی داشت و با حساب پنج بر سه توانست به پیروزی برسد اما در مجموع امتیاز لیگ ندرخشید.
«میثم نوری» 2 گل در این دیدار به ثمر رساند و «نصرالله مومن»، «رضا تمیزی» و «ناصر بابایی» نیز برای این تیم گلزنی کردند و برای مقاومت البرز هم «ابوالقاسمی»، «حامدی» و «داودیان» گلزنی کردند.
موتور شهرداری در آخرین ایستگاه لیگ و بسیار دیر روشن شد و این برد پرگل نیز فقط لبخندی تلخ برای وداع با لیگ برتر نصیب بازیکنان و هواداران این تیم کرد.
اما همزمان با این دیدار در سالن فجر ساوه نیز تیم سن ایچ با شهروند ساری مسابقه داشت که این تیم نیز مانند همشهری خود با پنج گل ساروی ها را شکست داد.
«مهدی کریمی» در این دیدار هت تریک کرد و «علی مروتی» و «رضا سپندار» نیز 2 گل برای ساوجی ها زدند تا سه گل «رسولی»، «ره انجام» و گل به خودی «عامری» برای شهروند ساری بی اثر شود.
تیم سن ایچ با این پیروزی ضمن کسب رتبه پنجم جدول رقابت ها باید در مرحله پلی آف با حفاری اهواز دیدار کند.
بدین ترتیب با بسته شدن رقابت های این فصل لیگ برتر فوتسال ایران که با قهرمانی گیتی پسند اصفهان همراه شد، شهرستان فوتسال خیز ساوه در سال آینده یک نماینده خواهد داشت.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.