به گزارش ایرنا،‌ عصر امروز (یکشنبه 16 دی) و در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال ایران، هر 2 نماینده ساوه در خانه از حریفان خود پذیرایی کردند که حاصل کار، باخت سنگین شهرداری مقابل اهورای بهبهان و تساوی سن ایچ مقابل مس سونگون بود.
نخستین دیدار این هفته به دلیل میزبانی هر 2 نماینده ساوه در سالن فجر از ساعت 14:30 میان سن ایچ و مس سونگون برگزار شد و در پایان سهم هر کدام از تیم ها یک گل بود.
گل های «نادر حنیفی» برای مس و «علی مروتی» برای سن ایچ تقسیم امتیازات میان 2 تیم را رقم زد تا سن ایچ به تنها تیمی تبدیل شود که در حداقل یک مسابقه این فصل برابر مس شکست نخورده باشد.
شاید یکی از دلایل کم گل و هیجان بودن این دیدار شرایط تیم ها در جدول رقابت هاست،‌ جایی که سن ایچی ها نه خطر سقوط احساس می کردند و نه امید به رتبه های برتر را داشتند (رده هفتم جدول با 35 امتیاز)، از طرفی مسی ها نیز حتی در صورت برد این دیدار و با توجه به تنها 2 دیدار باقی مانده شانس بسیار کمی در برابر گیتی پسند 61 امتیازی داشتند و به نوعی قهرمانی زودهنگام رقیب صدرنشین را پذیرفته اند.
اما در دیدار دوم که امروز در همین سالن و میان تیم های انتهای جدولی شهرداری ساوه و اهورای بهبهان برگزار شد، نماینده ساوه متحمل یک باخت پرگل شد و با حساب 9 بر پنج شکست خورد.
پنج گل «مجتبی مریدی زاده»، «ناصر بابایی»، «علی خلیلوند»، «کاظم صادقی» و «اسماعیلی» گرهی از کار شهرداری در برابر 9 گل بهبهانی ها - «سجاد مسیحی» به تنهایی چهار گل را به دروازه ساوجی ها نشاند- را باز نکرد تا نماینده ساوه با کسب تنها 12 امتیاز از 24 دیدار و تفاضل منفی 40،‌ سال آینده با رقبای لیگ یکی مبارزه کند.
در دیدارهای هفته بیست و پنجم که روز جمعه 21 دی برگزار می شود،‌ سن ایچی ها باید در شیراز با ارژن و تیم شهرداری ساوه نیز در اهواز با حفاری این شهر دیدار کنند.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.