«علی اکبر کریمی» روز چهار شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی ایبک آباد اراک افزود: شهرک ایبک آباد این شهرستان در زمینی به مساحت 530 هکتار در شهرستان اراک ایجاد شده و طرح توسعه ای این شهرک در زمینی به مساحت 300 هکتار پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: تامین آب مورد نیاز شرکت های صنعتی شهرک صنعتی ایبک آباد ازجمله مشکلات این شهرک بوده که بهره گیری از پساب شهر اراک بهترین گزینه برای رفع مشکل آب و افزایش تولید در این شهرک است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرک ایبک آباد در مسیر اراک - فراهان، ساماندهی ورودی از جمله نیازهای مهم این شهرک برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی است.
کریمی گفت: ایجاد زیر گذر غیرهمسطح در ورودی شهرک ایبک آباد یکی از نیازهای مهم این شهرک برای افزایش ایمنی و جلوگیری از حوادث رانندگی است.
وی نبود رویکرد حمایتی بانک ها از واحدهای تولیدی را از جمله مشکلات واحدهای صنعتی کشور و استان مرکزی دانست و افزود: لازم است تا بانک های عامل در سیاست های حمایتی خود از تولید و اشتغال بازنگری کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای افزود: قانون نظام مالیاتی و بانکی اکنون در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حال رسیدگی بوده و امید است با تصویب این قوانین مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی کشور برطرف شود.
کریمی یاد آور شد: با توجه به مشکلاتی که تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام و انقلاب برای واحدهای تولیدی و صنعتی کشور به وجود آورده است، حمایت از این واحدها برای توسعه تولید و اشتغال باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که کرسی آن مربوط به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.