«جلال الدین کوکنار» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعمیرات اساسی انواع واگن های باری در راه آهن اراک در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 84 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: تعمیرات اساسی 6 هزار و 743 دستگاه انواع واگن باری از ابتدای سال جاری تا کنون در کشور انجام شده است که تعمیر 31 درصد این واگن ها در راه آهن اراک انجام شده است.
مدیرکل راه آهن اراک بیان کرد: راه آهن این شهرستان در زمینه تعمیرات اساسی واگن باری پس از استان اصفهان رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است.
کوکنار گفت: واحدهای احیا صنعت 18 و 2 دهم درصد و برفره با 13 و چهار دهم درصد، رتبه های اول و دوم تعمیرات مجموع واگن های باری کشور را در این حوزه دارند.
وی یاد آور شد: 10 هزار و 778 مورد چرخ و محور واگن از ابتدای سال جاری در راه آهن اراک تعمیر شده و این اداره کل امسال رتبه نخست این تعمیرات را در کشور کسب کرده است.
مدیرکل راه آهن اراک افزود: 34 درصد تعمیرات چرخ و محور واگن کشور در اداره کل راه آهن این شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: تعمیرات چرخ و محور واگن های باری در راه آهن اراک در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد افزایش یافته است.
مدیرکل راه آهن اراک گفت: انجام به موقع نگهداری و تعمیرات چرخ و محور و واگن ها از جمله عوامل موثر در افزایش عمر صنعتی ناوگان ریلی، کاهش هزینه ها و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.
حوزه راه آهن اراک شامل خطوط ریلی به طول 426 کیلومتر در استان های قم، مرکزی و لرستان است که 20 ایستگاه را تحت پوشش دارد.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.