سرهنگ «احمدرضا چگینی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی و تخصصی ماموران این پلیس از سه توزیع کننده موادمخدر صنعتی به دست آمد.
وی بیان کرد: این افراد قصد انتقال مخدر هروئین از یکی از استان های همجوار به داخل استان مرکزی را داشتند که در ورودی شهرستان اراک دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام های قضایی معرفی شدند.
سرهنگ چگینی اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی از مطالبات مهم و به حق مردم این استان با جدیت در دستور کار این پلیس قرار دارد و در این خصوص طرح های مختلفی اجرا شده است.
وی عنوان کرد: بیش از پنج تن و 500 کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای امسال تاکنون از سوداگران مرگ در استان مرکزی کشف و ضبط شده است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: شمار دستگیر شدگان مرتبط با موادمخدر در این استان نیز نسبت به مدت مشابه قبل 28 درصد افزایش یافته است.
سرهنگ چگینی گفت: تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس در کسب موفقیت های مبارزه با موادمخدر نقش موثری دارد که این مهم باید روز به روز افزایش یابد.
بیش از پنج هزار و 500 کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای امسال تاکنون در استان مرکزی کشف و ضبط شده است.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.