سرهنگ «ایرج کهریزی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه در کیلومتر 6 جاده فرمهین به کمیجان بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه وانت پیکان رخ داد که در پی آن یکی از سرنشینان خودوری پراید در دم جان سپرد و 2 سرنشین دیگرنیز پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.
وی بیان کرد: کارشناسان حاضر در صحنه علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ خودروی سواری پراید نسبت به وانت پیکان گزارش کرده اند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: جاده های این استان در روزهای پایانی هفته گذشته شاهد بارش برف و باران بود که این امر موجب اختلالاتی در تردد خودروها شد و انتظار است در شرایط جویی نامساعد رانندگان با دقت بالایی برانند.
سرهنگ کهریزی عنوان کرد: ساعت های اولیه امروز (شنبه) در برخی از مسیرهای ارتباطی استان مرکزی از جمله اراک - قم و توره مه غلیظی وجود داشت اما، اکنون شرایط مساعد است و مشکلی در جاده های این استان وجود ندارد.
وی تاکید کرد: انتظار است مردم در روزهای برفی و شرایط نامساعد جوی از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت اضطرار، قبل از سفر از وضعیت جاده ها آگاهی پیدا کنند.
بیش از 300 نفر در از ابتدای امسال تاکنون در جاده های استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
بیشترین حوادث رانندگی منجر به فوت استان مرکزی با 31 درصد در جاده های اصلی، 21 درصد در آزادراه ها، 19 درصد در بزرگراه ها و 29 درصد در راه های فرعی و روستایی اتفاق افتاده است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.