سرهنگ «ایرج کهریزی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش باران شدید در تمام جاده های این استان گزارش شده و از لحظاتی پیش بارش برف در گردنه زالیان نیز آغاز شده است.
وی بیا کرد: گردنه زالیان در مسیر اراک - بروجرد یکی از جاده های برف گیر است و با وضعیت فعلی بارش برف امکان بسته شدن آن وجود دارد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: مسافران برای تردد در جاده های این استان باید تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، لاستیک مناسب همراه داشته باشند و باک خودروهای آنها قبل از ورود به مرزهای کوهستانی پر باشد.
سرهنگ کهریزی اظهار داشت: وضعیت هوا در بیشتر نقاط ایران تا 24 ساعت آینده به صورت بارش برف و باران گزارش شده که انتظار است مسافران قبل از اقدام به سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.
وی گفت: مردم برای اطلاع از وضعیت راه های کشور می توانند با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور به شماره تلفن 88255555 و یا سامانه 141اداره راه تماس برقرار کنند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: برای اطلاع از وضعیت راه های این استان نیز شماره 33685524 در نظر گرفته شده است.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه روستایی است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کند.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.