به گزارش ایرنا‌، «سید علی آقا زاده» روز چهارشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی زرندیه اظهار داشت: مجموعه استانداری همواره تعامل موثری با مدیران و مجموعه های صنعتی و تولیدی شهرستان زرندیه داشته است و مسئولان استانی و شهرستانی نیز همیشه برای رفع مشکلات، آمادگی کامل دارند.
وی افزود: در ماه های اخیر به طور متوسط هر ماه یک سفر به شهرستان های ساوه و زرندیه پیش بینی شده و نشست ستاد اقتصاد مقاومتی نیز برای حل مشکلات صنعتگران و کارآفرینان برگزار شده است.
آقازاده تصریح کرد: روز جاری برای بررسی مشکل برخی واحدهای صنعتی زرندیه از جمله شرکت نفت و گاز و مجموعه های فعال در تولید لنت ترمز،‌ دینام و استارت خودرو و نیز یک واحد تولیدی پلاستیک،‌ نشستی برگزار شد.
استاندار مرکزی، احداث 25 کیلومتر از کنارگذر تهران در شهرستان زرندیه را اقدامی موثر ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود این طرح که در دوران دولت تدبیر و امید شتاب بیشتری در اجرا یافته،‌ سال آینده به بهره برداری برسد.
وی گفت: با توجه به اینکه ساوه و زرندیه از قطب های مهم صنعتی هستند، با برگزاری نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی و بررسی مشکلات کارخانه های این مناطق سعی می شود تا روند توسعه تولید و اشتغال تسهیل شود.
استاندار مرکزی ادامه داد: در هر نشست اقتصاد مقاومتی بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مطرح و در قالب مصوبه هایی نسبت به رفع آنها اقدام می شود.
آقازاده یادآور شد: تاکنون همه مصوباتی که در نشست های قبلی این ستاد در شهرستان های ساوه و زرندیه به تصویب رسیده،‌ اجرائی شده اند.
وی با مهم ارزیابی کردن فعالیت مجموعه تولیدی نفت و گاز زرندیه، اظهار داشت: در این رابطه نیز مصوباتی به تصویب رسید که با اجرای آن به تداوم فعالیت این مجموعه کمک می شود.
استاندار مرکزی با یادآوری مشکل دفع پساب در شهرک های صنعتی زرندیه،‌ گفت: هرچند برخی شرکت ها اکنون اقدام به پیش تصفیه پساب ها می کنند اما مقرر شده با تقویت توان تصفیه خانه شهرک های صنعتی زرندیه با مدیریت شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی،‌ دفع پساب و فاصلاب کارخانه ها با کمترین آلودگی شیمیایی همراه باشد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز از مجموعه استانداری به خاطر عزم جدی برای رفع مشکلات بخش های صنعتی و تولیدی این شهرستان ها،‌ قدردانی کرد.
«محمد رضا منصوری» افزود: مسئولان این شهرستان ها و مدیران کل نیز برای کاستن از مشکلات، همواره سعی و اهتمام جدی دارند.
منصوری، خواستار بهسازی کمربندی شمالی منتهی به بوئین زهرا و انجام مقدماتی چون زیرسازی و روکش آسفالت در مناطق ساوه و زرندیه شد.
وی همچنین با اشاره به در دست اجرا بودن قطعات دوم و سوم کمربندی کمربندی جنوبی (کنارگذر جنوبی تهران)، گفت: درخواست می شود برای سهولت در تردد و امنیت اهالی پرندک،‌ یک مسیر ورودی به اتوبان در این طرح تعریف شود.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت ادامه داد: اجرای این طرح سبب کوتاه شدن مسیر ساوه - مشهد از نظر زمانی به مدت 2ساعت خواهد شد.
تاسیس مجتمع خدمات رفاهی در کنارگذر جنوبی تهران و محدوده استان مرکزی،‌ تامین لاستیک برای ماشین آلات راهسازی،‌ کمک به تقسیط هزینه های برق مصرفی پیمانکار سازنده کنار گذر و مدیریت ساماندهی پساب صنعتی واحدهای تولیدی از جمله تصمیماتی بود که با حضور استاندار مرکزی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان زرندیه اتخاذ شد.
استاندار مرکزی در سفر به زرندیه از واحدهای تولید کننده لنت ترمز،‌ دینام و استارت خودرو، یک واحد تولیدکننده پلاستیک های بسته بندی و نیز مجموعه نفت و گاز محمدیان بازدید کرد.‌
شهرستان زرندیه مرز میان استان های مرکزی و تهران است و حدود 400 واحد تولیدی و صنعتی دارد.
6539/4896/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.