به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید« علی حسینی پور» شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت ارتحال آیت الله سید «محمود هاشمی شاهرودی» در مسجد جامع این شهرستان، افزود: عزتمندی انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهدا است که خالصانه و متعهدانه برای این نظام الهی و اسلامی جانفشانی کردند.
وی ادامه داد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس با اهدای خونشان نظام اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان حفاظت کردند و قدرت نظام به دلیل ایثارگری های شهدا و رزمندگان است.
امام جمعه خمین اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت، قوی ترین سلاحی است که ملت بزرگ و شهید پرور ایران به آن افتخار می کند و از این رو همه باید در راستای ترویج و پایداری از این فرهنگ متعالی درجامعه بکوشند.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به ارتحال مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: این عالم وارسته دامنه خدمت ارزنده ای به نظام اسلامی داشت.
وی تاکید کرد: آیت الله هاشمی شاهرودی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) به عنوان رابط حوزه علمیه ایران و حوزه علمیه عراق انتخاب شد.
امام جمعه خمین تاکید کرد: این عالم عالیقدر اقداماتاثربخشی در دوران مسئولیت خود در قوه قضاییه داشت.
حجت الاسلام حسینی پور گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در آیین تشییع رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان دهنده اتحاد و ارادت جامعه به خادمان نظام اسلامی است.
آیت الله سید « محمود هاشمی شاهرودی» رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از تحمل 2 سال رنج بیماری شامگاه دوشنبه دار فانی را وداع گفت.
9930/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.