«محمد مطهری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: افزون بر 109 هزار مشترک خانگی برق در شهرستان ساوه وجود دارد اما بیشترین میزان مصرف برق در بخش های صنعت و کشاورزی است.
وی ادامه داد: علاوه بر مشترکین خانگی،‌ یک هزار و 530 مشترک مربوط به بخش کشاورزی و 932 مشترک در بخش صنعتی ساوه وجود دارند اما در مجموع شمار مشترکان حوزه های مختلف این شهرستان فراتر از 130 هزار انشعاب است.
مطهری بیان کرد: بر اساس قانون،‌ از 2 سال پیش در راستای حفظ حقوق بیت المال نزدیک به 500 انشعاب غیر دائم در شهرستان ساوه واگذار شد که نتیجه این اقدام مدیریت و کنترل بهینه بر مواردی از قبیل سرقت و انشعابات غیرمجاز بود.
وی همچنین میزان مطالبات این شرکت از مشترکان شهرستان ساوه در بخش های مختلف را 408 میلیارد ریال اعلام کرد.
مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ساوه در مورد بهره برداری از پست سیار برق 63 ولت در شهر صنعتی احمدآباد، گفت: شرکت برق منطقه ای عملیات ساخت این پست برق و سایر تعهدات خود را در این خصوص به انجام رسانده است.
به گفته این مسئول، کار ایجاد خروجی های این پست برق تا شبکه در حوزه اجرایی شرکت شهرک های صنعتی است و پیش بینی می شود تا 2 ماه آینده به اتمام برسد.
شهرستان ساوه با 285 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین کانون جمعیتی استان مرکزی پس از اراک است که به دلیل وجود شاخص صنعتی و فعالیت افزون بر 550 واحد تولیدی از قطب های صنعتی کشور به شمار می رود.
9921/6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.