«احمد طهرانی» روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی و توزیع اعتبارات خمین افزود: 174 میلیارد و 360 میلیون اعتبار از محل اعتبارات سه درصد نفت و ‏گاز پارسال مصوب شده بود.
وی بیان کرد: براساس الزامات قانون بودجه، 50 درصد اعتبارات در بخش‌های محرومیت زدایی و به منظور آب ‌رسانی، تکمیل راه‌ها ‏و بهسازی روستایی و اصلاح شبکه برق روستایی مصوب شد.
طهرانی بیان کرد: کسری اعتبار مورد نظر از مجموع اعتبارات مصوب، بین 14 دستگاه اجرایی که پارسال از محل نفت و گاز اعتبار مصوب داشتند، توزیع شد.
فرماندار خمین اظهارداشت: طرح های تعریف شده در غالب این اعتبار طرح هایی هستند که با تخصیص اعتبار مذکور تکمیل و به بهره برداری می رسند.
طهرانی ادامه داد:طرح های ورزشی، تجهیز زیر ساخت های مجتمع گل و گیاه، روکش و آسفالت روستاهای رباط مراد، لوزدر و لیلیان و طرح هادی در روستای اسد آباد و قیدو از جمله طرح هایی است که با تخصیص این اعتبارات، تکمیل می شوند.
فرماندار خمین گفت: در صورتی که طرحی قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد، باید واگذار شود تا اعتبارات دولتی به طرح های دیگر تخصیص یابد.
وی یاداور شد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان خمین در فهرست مناطق کمتر توسعه یافته، 142میلیارد و 988 میلیون ریال از محل سه درصد نفت و گاز، امسال به این شهرستان اختصاص یافته است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر است که 40 هزار نفر آن ساکن روستاها هستند.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.