مدیر فرودگاه اراک گفت: خط هوایی اراک به تهران با فرود اولین هواپیما در فرودگاه اراک افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، رحیم حسین نسب گفت: خط هوایی مسیر اراک - تهران از با فرود اولین هواپیما در فرودگاه اراک آغاز و روز‌های دوشنبه ۴ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه اراک به مقصد تهران و بلعکس برقرار  شده است.

وی افزود: پرواز تهران-اراک با همکاری شرکت هواپیمایی هما برای دوشنبه هر هفته برنامه‌ریزی شده است، و هر دوشنبه ۲ پرواز تهران-اراک و اراک-تهران انجام خواهد شد که پرواز اول ۶ صبح از تهران به اراک و ۷:۲۰ از اراک به سمت تهران انجام می‌شود و ساعت پرواز دوم عصر هر دوشنبه در ساعت ۱۶:۳۰ از تهران به اراک و ۱۷:۴۰ از اراک به تهران است.

مدیر فرودگاه اراک با اشاره به اینکه این پرواز در زمان بسیار مناسبی انجام می‌شود و برای استفاده کاری فرصت مطلوبی است افزود: قطعا با راه‌اندازی پرواز اراک-تهران می‌توان مسیر راه‌اندازی پرواز‌های دیگر را تسهیل کرد.

فرودگاه اراک سال 78 به بهره برداری رسید و نخستین خطوط پروازی مسافری آن از سال 84 با همکاری شرکت‌های هواپیمایی کشور دایر شد اما به دلیل نواقص فنی در تاسیسات از آن زمان تاکنون به دفعات پروازهای مقطعی را در کارنامه خود داشته است.

فرودگاه اراک در سال ۹۶ تعداد ۲۲۰ پرواز داخلی داشته که ۲۰ پرواز آن به عتبات بوده و ۱۷ هزارو ۲۰۰ نفر مسافر داخلی و ۲ هزار و ۳۰۰ مسافر عتبات نیز داشته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.