به گزارش ایرنا، «مهدی زندیه وکیلی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این اعتبار در قالب بند (ز) تبصره پنج قانون بودجه سال 97 به استان مرکزی ابلاغ شده است و تمامی دستگاه های اجرایی استان نیز از این اعتبار بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: میزان تخصیص این اعتبار به هر یک از دستگاه های اجرایی متغیر است و دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را در راستای جذب این اعتبار به کار گیرند.
وی اظهار داشت: جذب این اعتبارات نقش مهمی در توسعه اقتصادی و عمرانی استان دارد و دستگاه های اجرایی باید با جدیت هر چه تمامتر این مهم را پیگیری کنند.
زندیه وکیلی اضافه کرد: میزان جذب اسناد خزانه اسلامی از سوی بسیاری از دستگاه های اجرایی استان تاکنون عملیاتی نشده و در صورتی که این روند ادامه داشته باشد سهم این دستگاه ها از اعتبارات خزانه اسلامی به دستگاه های دیگر واگذار می شود.
وی ادامه داد: روند اطلاع به دستگاه های اجرایی در خصوص تسریع در روند دریافت اعتبار اسناد خزانه اسلامی صورت گرفته و ابلاغ آن نیز انجام شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: اگر چه ابلاغ اعتبارات خزانه اسلامی در سال جاری با تاخیر انجام شد اما همچنان دستگاه های اجرایی فرصت برای ارسال مدارک و جذب این اعتبارات را دارند.
وی افزود: دستگاه های اجرایی باید تا 23 آذرماه جاری برنامه ها و مدارک خود را در راستای جذب اعتبارات بند(ز) تبصر پنج قانون بودجه امسال را به استانداری مرکزی ارائه کنند.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.