«سعید فرخی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این میزان تسهیلات در قالب 600 طرح اشتغال روستایی در نقاط مختلف این استان پرداخت شد.
وی ادامه داد: 819 طرح اشتغال با رقم تسهیلات یکهزار و 650 میلیارد ریال امسال در استان مرکزی مصوب شده که در صورت پرداخت 2 هزار و 411 فرصت شغلی ایجاد می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی بیان کرد: 739 مورد از این طرح ها با تسهیلات یکهزار و 250 میلیارد ریال در بانک های عامل استان منجر به عقد قرارداد شده که 2 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند.
وی گفت: 694 مورد از طرح های انعقاد قرارداد شده با رقم یکهزار و 50 میلیارد ریال و اشتغال یکهزار و 810 نفر در مرحله دریافت تسهیلات هستند.
فرخی بیان کرد: تسهیلات ابلاغی مرحله اول استان مرکزی یکهزار و 30 میلیارد ریال است که تا کنون میزان قابل توجهی از این تسهیلات پرداخت و میزان باقیمانده نیز به زودی پرداخت می شود.
وی ادامه داد: تسهیلات اشتغال روستایی از طرف صندوق کارآفرینی امید، پست بانک و بانک های توسعه تعاون و کشاورزی به متقاضیان پرداخت می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی یادآوری کرد: ایجاد اشتغال و فراهم کردن امکانات رفاهی، فرهنگی و آموزشی در روستاها با هدف جلوگیری از مهاجرت جمعیت جوان روستایی و مقابله با پدیده حاشیه نشینی یکی از برنامه های مدیریت ارشد این استان است که با جدیت پیگیری می شود.
793 روستا از یکهزار و 639 روستای استان مرکزی دارای دهیاری است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.