به گزارش ایرنا، آیت الله«قربانعلی دری نجف آبادی» روز سه شنبه در آیین یاد بود مدیرعامل و معاون حقوقی و امور مجلس فقید سازمان تامین اجتماعی در مسجد بیمارستان امام خمینی(ره) اراک، افزود: حدود 40 میلیون نفر معادل 50 درصد جمعیت کشور از خدمات متنوع سازمان تامین اجتماعی بهره مند می شوند و نیاز است برای خدمت رسانی هرچه بیشتر این سازمان به بیمه شدگان روند پرداخت طلب این سازمان در مراجع کلان تصمیم ساز تسریع شود.
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 98 باید به گونه ای تدبیر کند که حقوق سازمان تامین اجتماعی محقق شود.
آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی نهادی مردمی و متعلق به ملت ایران است و نباید به حیات خلوت مسئولان و مدیران تبدیل شود.
امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: مسئولان سازمان تامین اجتماعی با مدیریت و تدبیر در منابع این سازمان به گونه ای عمل کنند که با افزایش توان و قدرت منابع مالی و درمانی، این سازمان بتواند به آیندگان نیز خدمت رسانی کند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی اجتماعی و حمایت کننده صدها هزار انسان مظلوم و نیازمند است و افرادی که به دنبال جمع آوری اموال دنیوی هستند نباید به این سازمان وارد شده و مسئولیتی بر عهده گیرند.
وی ادامه داد: مسئولان باید همانند مرحوم نوربخش که از یادگاران انقلاب اسلامی بود مدیرانی کارآمد و متعهد برای افزایش کارآمدی هرچه بیشتر سازمان تامین اجتماعی برای این سازمان انتخاب کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: اموال سازمان تامین اجتماعی حق الناس است و تصرف دارایی های آن حرام، غیر شرعی می باشد.
66درصد از جمعیت استان مرکزی زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند که در این شاخص استان 15 درصد از میانگین کشوری فراتر است.
استان مرکزی سه بیمارستان تامین اجتماعی در اراک، ساوه و شازند و هفت درمانگاه فعال دارد.
دکتر محمد تقی نوربخش به همراه معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی هفته گذشته بر اثر سانحه رانندگی حین ماموریت جان باختند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.