به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز سه شنبه در آیین اختتامیه هشتمین دوره بصیرت غیرتمرکز فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک، افزود: هرگونه ناهنجاری در سطوح مختلف جامعه باید از سوی نیروی انتظامی شناسایی و مقابله شود.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی تابلوی خدمتگذاری در نظام اسلامی است و تمام برنامه های این نیروی انقلابی باید با استفاده از نیروهای کارآمد و انقلابی در جامعه اجرا شود.
امام جمعه اراک تاکید کرد: جذب نیروی متعهد و کارآمد نخستین گام در توانمندسازی نیروی انتظامی است.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: ایمان به خدا، ولایتمداری و عشق به قرآن و اهل بیت(ع) شاخصه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به نیروهای مسلح دیگر کشور ها است که این مهم موفقیت روزافزون و اقتدار نظام اسلامی را به دنبال داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآوری کرد: نیروی انتظامی در 40 سال گذشته با تقدیم هزاران شهید و جانباز از تمامیت ارضی و همچنین امنیت عمومی کشور دفاع کرده و مردم باید قدردان زحمات سبزپوشان نیروی انتظامی باشند.
وی افزود: هر اقدامی که ارزش های ناب اسلام، انقلاب و آرمان های والای امام راحل و شهدا را تحت الشعاع خود قرار دهد ناپسند است و پلیس باید با خاطیان برخورد کند.
امام جمعه اراک گفت: ملت ایران اسلامی نیروی انتظامی را امین خود می داند که این مهم ارزش فعالیت کارکنان این نیروی انقلابی را در جامعه دو چندان می کند.
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: سازوکار نیروی انتظامی در مسئولیت پذیری، خدمتگذاری هدفمند و همه جانبه است که این مهم باید همواره در بدنه این نیروی انقلابی جاری باشد.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: هشتمین دوره بصیرت غیرتمرکز فرماندهان و مدیران انتظامی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این استان از 25 آبان ماه آغاز و تا امروز ادامه داشت.
سرتیپ دوم «کیومرث عزیزی» افزود: در این دوره آموزشی حدود 150 نفر از فرماندهان پاسگاه ها و مدیران ستادی نیروی انتظامی استان مرکزی حضور داشتند.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره 20 ساعت آموزش اخلاق، مدیریتی، بصیرت افزایی دینی و آگاهی های سیاسی و آگاهی سیاسی و 12 ساعت نیز برنامه های فوق برنامه ابلاغی را فرا گرفتند.
شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهی دریافت کردند.
هشتمین دوره آموزش بصیرت غیرتمرکز نیروی انتظامی استان مرکزی از 25 تا 29 آبان ماه جاری به مدت چهار روز در محل پردیس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در اراک برگزار شد.
استان مرکزی یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت، 12 شهرستان و 33 شهر دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.