به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز سه شنبه در هفتمین دوره از مسابقات سراسری انرژی اتمی کشور در محل سایت آب سنگین خنداب، افزود: تحول فرهنگی مبتنی بر گفتمان سازی فعال در حوزه آموزه های غنی و عمیق اسلامی و قرآنی نهفته است و متولیان فرهنگی باید این مهم را سرلوحه کارشان کنند.
وی ادامه داد: آموزه های قرآن کریم باید در تمام لایه های جامعه ساری شود و هر نقص فرهنگی حاصل مهجوریت و فاصله گرفتن از مبانی عمیق دینی و کتاب وحی است.
استاندار مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه موازین قرآنی و سیره اهل بیت (ع) به پیروزی رسید و حفظ و اشاعه آرمان های ناب نظام اسلامی، امام راحل و شهدا، با اشاعه فرهنگ قرآنی محقق می شود.
وی ادامه داد: اگرچه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت های چشمگیری در زمینه قرآن و اهل بیت(ع) در کشور صورت گرفته اما هنوز راه زیادی پیش رو مانده و باید برای اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان برنامه های جدید قرآنی ارایه شود.
استاندار مرکزی یادآوری کرد: اشاعه فرهنگ قرآنی در محیط های کارگری و صنعتی نیز گسترش معنویت را به دنبال دارد که این مهم نیز د افزایش تولید و بهره وری هر چه بیشتر نیروی انسانی را سبب می شود.
هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم انرژی اتمی کشور با حضور نمایندگان 9 استان کشور و نمایندگان سازمان انرژی اتمی کشور در محل سایت آب سنگین خنداب جریان دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.