سرهنگ پاسدار«محمدتقی امینی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اعزام دانش آموزان دختر از نیمه آبان تا پایان آذرماه جاری به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس انجام می شود و در دی ماه نیز به دلیل فرا رسیدن فصل امتحانات اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی متوقف می شود.
وی ادامه داد: پس از پایان امتحانات، اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی پسران از اوایل بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفندماه سال جاری نیز ادامه دارد.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده بیش از 6 هزار دانش آموز در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی در سال جاری به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.
وی ادامه داد: این دانش آموزان از مقطع دوم متوسطه هستند و به ترتیب از تمامی شهرستان های استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می شوند.
سرهنگ پاسدار امینی اضافه کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی سه روزه است و یک پیشکسوت دفاع مقدس نیز به عنوان راوی با هر کاروان به مناطق عملیاتی اعزام می شود.
وی توضیح داد: این دانش آموزان از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، والفجر هشت و اروند کنار بازدید و به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می کنند.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: توزیع بسته های فرهنگی، برگزاری دعای کمیل، زیارت عاشورا و اقامه نماز جماعت از مهمترین برنامه های فرهنگی در اردوهای راهیان نور دانش آموزی است.
سال گذشته بیش از هشت هزار دانش آموز از نقاط مختلف استان مرکزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.